úterý 1. srpna 2023

Jen tak...

Je tu polovina prázdnin a nějak jsem si zatím moc nevšiml, že by došlo k nějakému odpočinku... 

Už jsem si tu "Stěžoval na horko" ale potom přišla vedra ještě větší. Když teploty atakovaly 35° měl jsem co dělat normálně fungovat. V horku jsou ta kila navíc dost znát. Naštěstí v práci fungovala klimatizace a bylo tam snesitelně, i když sedím před oknem. 

Dneska je venku přijatelně. Procházím se po "Matičce stověžaté" a už jsem dokonce chytil i pár kapek deště. Vzal jsem si sebou dokonce fotoaparát a... nic... přijde mi to divné. Abych fotil Hradčany a jiné turistické cíle, to je dost klišé... a ostatního moc co fotit není. Jo je tu hromada hezkých holek, ale fotit je bez dovolení si netroufám a zeptat se si netroufám. Hned bych byl považován za chlípného a to nemám za potřebí. I když upřímně - většinou mne chlípné myšlenky ani nenapadají... Většinou mne napadá, že za ty problémy to nestojí.

Přitom jsem asi dost nechápavý a dost jiný. Kdesi jsem tu citoval Viewegha, jak každý chlap občas myslí na kundu ženy, kterou potkal. Musím hodně přemýšlet, abych to mohl za sebe potvrdit nebo vyvrátit. Asi jsem to už udělal, ale fakt nevím kdy naposledy. Již jen proto, že v dnešní době si kolikrát chlap nemusí nic představovat. Cameltoes se najdou všude... A je jich až moc. 

Spíš se přiznám, že přemýšlím nad prsy a případně, když přemýšlím dále, tak o výrazu očí a obličeje ve chvílích rozkoše. 

A k mojí nechápavosti - v minulosti jsem byl několikrát pozván na "kafe" od různých známých dívek a žen. A šel jsem na kafe... Což se pak ukázalo špatně. Ale co je absurdní, když já někoho pozvu na kafe, tak si skoro každá hned myslí, že se jedná o "kafe". Čert se v tom vyznej. Ale to je možná na samostatný příspěvek...



Žádné komentáře:

Okomentovat