pondělí 24. července 2023

Celý den v pyžamu

 Moje práce je docela náročná. Sice je sedavá, ale je v současném počasí náročná kvůli horku. K tomu je občas i náročný fyzicky - hlavně díky střídání směn a s tím souvisejícím ranním vstáváním (02:30) a nebo pozdním příchodem domu (01:30)

Mám v práci i volno. A to docela přiměřené, jen jaksi nezvládám odpočívat. Neumím to. Nevím, jestli jsem to kdy uměl nebo jestli jsem to zapomněl. A nějak i nevím, jak vlastně odpočívat. Co si pod tím představit a jak to nastavit, aby to fungovalo.

Kdyby se někdo podíval na mé spánkové záznamy, tak zjistí, že jsem v posledních dnech nespal v kuse více jak 6h. V podstatě jsme se pohyboval v rozmezích mezi 4,5h a těmi 6. Z posledních osmi dnů jsem byl sedm dní v práci. A pokud jsem načerpal nějakou energii o volném víkendu před tím, si tak nějak nepamatuji. Pamatuji so, že jsem stihnul vyměnit přední kotouče a destičky na autě. A víc nevím :/

Poslední volný den byl ve čtvrtek. A... zase si nepamatuji, co jsem dělal. Jediné, kdy vidím nějaké výsledky., je ve sledování seriálu "Západní křídlo". Jsem už u páté série, a skoro mám chuť se přestat dívat - ten dabing od páté série mi nesedí... 

Zítra mám taky volno. A tak by se den podle nadpisu hodil, jenže... Musím dořešit opravu auta - klínový řemen a další serepetičky...

K tomu řeším říjnovou dovolenou - absolutně nevím jak ji naplánovat. Ale aspoň mám už nějaký nástřel. Ale teď se budu trápit, jestli jsem to vymyslel dobře a jestli by to nešlo lépe... a levněji...

A nějak si nedokážu představit, že si jen tak lehnu, nebo sednu a budu si třeba jen číst. Mám pocit, že na to nemám kapacitu. 

K tomu na práci na autě nenávidím to, jak je člověk špinavý. Táta byl automechanik a nikdy neměl čisté ruce. Jenže mám pocit, že to co je v plánu opravit, bych měl být schopen zvládnout sám. A zvládnu dost. Měl bych na sebe být hrdý, ale nějak nevím... 

A celý den v pyžamu? Co by mi to přineslo? ale zkusím zítra aspoň půlden.


Žádné komentáře:

Okomentovat