pondělí 5. června 2023

Rychlý rozjezd...

 ...a dál nic

Je to dva týdny co jsme napsal poslední věc. Ale moje práce a rodina a další věci mě jaksi uzemnili více než jsme čekal. A je pravda, že jsem v té době byl nemocný a měl jsem dost času

Jen pro představu. Pracuji ranní/odpolední - cyklus 3 týdny. Ranní začíná 3:30. Odpolední končí o půlnoci nebo 01:45. Přechod z odpolední na ranní trvá 26h - ano, skončím řekněme ve středu v 01:45 a do práce jdu v pátek ve 3:30. Pravda z odpolední je to lepší tam jsou na přechod dny dva. A k tomu je potřeba ještě dodat, že pracuji dva víkendy ze tří... Docela jsme pak za ten víkend volna rád - ale únava jaksi stoupá

K tomu je doba zlá a člověk potřebuje každou korunu. A tak občas z volna udělám něco navíc... A únava stoupá.

Přesto jsem slíbil. že budu psát tento blog. Tak uvidíme, jestli jsem na sebe nenaložil moc. Mám nápady o čem psát, ale nemám čas a energii.

PS co dělám za práci, se dozvíte později... možná

Žádné komentáře:

Okomentovat